Ravitsemuspassi
 
 
 

Todistus Aarre Asiakaspalvelijalle

Saitko virheellisesti Aarre Asiakaspalvelijalle osoitetun todistuksen? Syynä tähän on tekninen häiriö, joka voi johtua esimerkiksi siitä, että sähköpostiohjelman vuoksi sähköpostiin tullut linkki muuttuu tai katkeaa. Virhe voi johtua myös tietokoneen käyttöjärjestelmässä, selaimesta tai jopa passin suorittajan nimen skandinaavisista aakkosista.

Ensiapuna voit kokeilla näitä keinoja:

- kopioi linkki todistukseen kokonaan ja liitä se suoraan selainohjelmaan

- jos mahdollista, voit myös liittää linkin toiseen selaimeen (esim. Chrome tai Firefox)

 

Jos em. keinot eivät auta, voit olla yhteydessä Sydänliitoon (Kirsi Airokseen, etunimi.sukunimi@sydanliitto.fi), niin toimitamme sinulle todistuksen liitetiedostona.

Ravitsemuspassi 24.8.2016